2009-realizováno
  

KLIMAKOM / Ke stávajicímu logotypu vytvořen Brand identity manuál / Vytvořen doplňkový symbol K, který naznačuje firemní zaměření.

- symbol K se bude postupně více ukazovat aby přechod na novou značku byl pozvolný


 ico_image.jpg ico_image.jpg ico_image.jpg ico_image.jpg ico_image.jpg      

KLMKM_branding_sm

 

 

2008/9-realizováno
  

Karde / výrobce oken a dveří ze dřeva či plastu

kompletní RE-branding / Návrh logotypu / Brand ID manuál / Akcidence / Brožury / Bannery / Výlohy prodejen

- předchozí logotyp nesplňoval řadu základních aspektů, jako je čitelnost a poměrovost

- musel být zachován font + přidán grafický element "ROŽEK", který symolizuje hranu okna či dveří


karde_logo

 

 

 

- - -

11.04.2008

 

Účast v soutěži 


VYTVOŘENÍ JEDNOTNÉHO VIZUÁLNÍHO STYLU PRO UNIVERZITU PALACKÉHO V OLOMOUCI

- - -

upol jvs

Soutěž JVS Univerzita Palackého 2

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------